DOWIEDZ SIĘ JAK GRAĆ 😎
Kluczowe informacje
Nazwa projektu: BotCamp
Charakter projektu: Branżowa zabawa, rywalizacja między pracownikami contact center
Organizator: Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
Partner: Hishoo PSA
Cele:
Promocja nowych rozwiązań technologicznych – „voice bot'ów” w obszarze zdalnej komunikacji z klientami, w szczególności doskonalenia kompetencji pracowników odpowiedzialnych za obsługę klientów
Wybór najskuteczniejszych uczestników konkursu, tzn. tych, którzy osiągną najlepsze wyniki w symulowanych rozmowach z wirtualnymi klientami (voice bot'ami)
Zasady udziału
Uczestnicy: Konkurs jest przeznaczony dla osób fizycznych, które zawodowo zajmują się komunikacją z klientami w kanałach zdalnych, w szczególności sprzedażą przez telefon.
Zgłoszenie: Aby wziąć udział w konkursie uczestnik musi w okresie od 12.09.2025 r. do 25.09.2025 r. wypełnić formularz zgłoszeniowy .
Zgoda pracodawcy: Jeśli uczestnik reprezentuje firmę musi uzyskać jej zgodę na udział i zaznaczyć to w formularzu - brak takiej zgody może skutkować wykluczeniem z konkursu. Możliwy jest jednak indywidualny udział w zabawie, tj. bez reprezentowania firmy.
Konto na Platformie: Po rejestracji uczestnik otrzymuje dostęp do indywidualnego konta na Platformie, gdzie odbywa się rywalizacja. Platforma to system dostępny z poziomu przeglądarki internetowej, w którym uczestnik będzie miał do dyspozycji materiały merytoryczne (skrypt, baza wiedzy), a także funkcjonalność wykonywania połączeń do wirtualnych klientów.
Webinar szkoleniowy: 18 września o godzinie 17:00 odbędzie się webinar szkoleniowy, na którym zostaną przedstawione zasady udziału, w tym założenia merytoryczne rozmów z wirtualnymi klientami, a także zaprezentowana zostanie Platforma i zasady jej użytkowania.
Zadania konkursowe, przebieg zabawy, ocena
Zadanie: Zadaniem konkursowym jest przeprowadzenie symulowanej rozmowy wg przygotowanych założeń (skrypt, baza wiedzy) z voice bot'em, który jest zaprogramowany jako wirtualny klient. W systemie zaprogramowanych jest kilka "typów" klienta oraz 3 stopnie "tudności" każdego z nich.
Etapy: Konkurs składa się z dwóch etapów, które odbywają się na Platformie:
Etap "Warm-up": To faza szkoleniowa, trwająca od 18.09.2025 r. do 25.09.2025 r.. W tym etapie uczestnik może odbyć maksymalnie cztery rozmowy z każdym z trzech różnych wirtualnych klientów. Wyniki z tego etapu nie decydują o wygranej. Etap służy do zapoznania się z Platformą i charakterem zabawy.
Etap "Challenge": To główny etap konkursowy, który odbywa się w dniach 22.09.2025 r. do 25.09.2025 r.. Uczestnik przeprowadza rozmowy z dwoma różnymi wirtualnymi klientami. Z każdym z nich można odbyć nie więcej niż dwie rozmowy.
Punktacja: Wszystkie rozmowy są oceniane automatycznie przez system na podstawie kryteriów: zadania handlowe, sposób sprzedaży, budowanie relacji, technika komunikacji i nawiązanie kontaktu. Następnie Jury weryfikuje sposób oceny dokonany przez system.
Rankingi: Ranking etapu Warm-up będzie dostępny na stronie i aktualizowany na bieżąco - każdy będzie miał dostęp do aktualnych wyników rywalizacji (uczestnicy występują w tym rankingu pod nick'ami, które przyjęli na etapie rejestracji). Zwycięzcy wyłaniani są na podstawie wyników uzyskanych w etapie "Challenge" - ten ranking
Nagrody i ogłoszenie wyników
Nagrody: Zwycięzcy, czyli uczestnicy, którzy zajmą trzy pierwsze miejsca w rankingu etapu Challenge otrzymają imienne dyplomy oraz wartościowe nagrody rzeczowe. Wszyscy uczestnicy otrzymają certyfikat udziału w pierwszych wirtualnych, mistrzostwach branży CC.
Ogłoszenie wyników: Wyniki zostaną ogłoszone 30.09.2025 r. podczas konferencji "Najlepsi Polish Contact Center Awards 2025". Wyniki będą także opublikowane na stronie internetowej.
Kontakt
We wszystkich sprawach związanych z konkursem należy kontaktować się mailowo na adres aleksandra.skarzynska@smb.pl.
Uczestnicy zabawy, którzy będą potrzebowali wsparcia dot. Platformy powinni wysłać wiadomość na adres botcamp@hishoo.me.