DOWIEDZ SIĘ JAK GRAĆ 😎
Zastanawiasz się co to jest BotCamp? A jesteś gotowa/y na przyszłość sprzedaży i obsługi klienta w kanałach zdalnych już dziś?
BotCamp to rewolucja w branży CC – nowa, totalnie unikalna rywalizacja, która wciągnie Cię w świat, gdzie innowacja spotyka się z mistrzostwem sprzedaży. Czy masz odwagę stanąć do walki z zaawansowaną sztuczną inteligencją?
Wkrocz do wirtualnego świata, w którym Twoim przeciwnikiem (choć jednocześnie partnerem w rywalizacji z innymi!) będzie voice bot perfekcyjnie symulujący wirtualnego klienta. To Twoja szansa, by udowodnić, że potrafisz nawiązać kontakt, zdiagnozować potrzeby, pokonać obiekcje i zamknąć sprzedaż z klasą – nawet wtedy, gdy po drugiej stronie siedzi algorytm, a nie człowiek. Pokaż, że potrafisz sprzedać wszystko i każdemu, a Twoje umiejętności są gotowe na wyzwania jutra!
BotCamp to więcej niż branżowy konkurs – to przyszłość telefonicznej sprzedaży i dowód na to, jak bardzo AI może wspierać rozwój Twoich umiejętności. Przekonaj się, jak skuteczne są Twoje techniki w obliczu najnowszych technologii i zdobądź prestiżowe wyróżnienie w branży oraz wartościowe nagrody.
Jeśli jesteś mistrzem telefonicznej sprzedaży, który nie boi się wyzwań i chcesz udowodnić, że jesteś najlepszy – BotCamp to miejsce właśnie dla Ciebie!
Rywalizacja w BotCamp polega na przeprowadzeniu rozmów z voice botami zaprogramowanymi tak, by symulować zachowania klientów. Celem gry jest sprzedaż wirtualnemu klientami produktów z przygotowanej oferty zgodnie z założeniami skryptu i bazy wiedzy.
Udział w BotCamp przebiega wg następującego schematu:
Krok 1. Rejestracja
Aby wziąć udział w naszej zabawie musisz wypełnić formularz rejestracyjny. Na podstawie Twojego zgłoszenia stworzymy Ci konto w systemie, na którym będziemy prowadzić zabawę.
Krok 2. Webinar szkoleniowy
18 września o godzinie 17:00 odbędzie się webinar dla zarejestrowanych uczestników, na którym wyjaśnimy Ci szczegółowe zasady zabawy, przekażemy założenia skryptu (dostaniesz je później w wiadomości e-mail) oraz pokażemy, jak używać systemu, tj. prowadzić rozmowę z wirtualnymi klientami. Nagranie z webinaru będzie dostępne dla uczestników, którzy zdecydują się na dołączenie do zabawy po tym terminie.
Krok 3. Etap Warm-up
Rozgrzewka z botami o różnych profilach i poziomach trudności. Etap szkoleniowy, który pozwoli Ci poznać warunki i zasady rywalizacji oraz przygotować się do głównego zadania konkursowego. Rozmowy w ramach etapu Warm-up będą oceniane przez system ,a na podstawie tych ocen prowadzony będzie ranking "szkoleniowy" na żywo. Etap Warm-up będzie trwać od webinaru, tj. 18 września do końca zabawy, czyli 25 września do godziny 14:00.
Krok 4. Etap Challenge
Właściwa rywalizacja konkursowa - rozmowy z najbardziej wymagającymi wirtualnymi klientami. Przebieg i efekty tych rozmów będą ocenione przez system oraz Jury, a na ich podstawie stworzony zostanie ranking konkursowy, który wyłoni zwycięzców. Etap Challenge będzie trwał od 22 września do 25 września.
Rozmowy będą ocenione w oparciu o następujące kryteria:
realizacja zadań handlowych
sposób sprzedaży
budowanie relacji
technika komunikacji
nawiązanie kontaktu
Rywalizacja jest na poważnie i gramy o wartościowe nagrody i prawdziwy "szacunek w branży". Ale chcemy się też dobrze bawić, dlatego możesz liczyć na intrygujące założenia scenariuszy konkursowych i dużo dobrej zabawy podczas rozmów. Na koniec rywalizacji czeka Cię miejsce w rankingu i kilka słów feedback'u od klienta 😉.
Start zabawy: 12 września.
Webinar szkoleniowy: 18 września o 17:00 przeprowadzimy webinar szkoleniowy .
Etap Warm-up: start - 18 września po zakończeniu webinaru, zakończenie - 25 września godz. 14:00.
Etap Challenge: start - 22 września godz. 09:00, zakończenie - 25 września godz. 14:00.
Ogłoszenie wyników: 30 września (na konferencji Najlepsi PCCA i na stronie konkursu).
Wyniki etapu Warm-up będą prezentowane w formie rankingu szkoleniowego "na żywo" w trakcie trwania tego etapu. Ranking etapu Warm-up nie będzie rozstrzygał o zwycięstwie w konkursie.
Wyniki rywalizacji (tj. etapu Challenge) ogłosimy 30 września podczas konferencji Najlepsi PCCA 2025 oraz opublikujemy na stronie naszej zabawy.
Zwycięzca BotCamp'u otrzyma nagrodę finansową w wysokości 2 000 zł💰 oraz imienne zaproszenie na przyszłoroczną galę finałową PCCA.
Osoby, które zajmą 2 i 3 miejsce w rankingu otrzymają nagrody finansowe w wysokości 500 zł każda💰.
Wszyscy uczestnicy zabawy będą zwycięzcami otrzymując zabawę na najwyższym poziomie 🎮, certyfikaty potwierdzające udział w zawodach oraz szkolenie z technik sprzedaży w praktyce 📚.
Sprawdź się! Zweryfikuj swoje umiejętności w nietypowym środowisku.
Wyróżnij się! Zdobądź uznanie w branży i tytuł najlepszej lub najlepszego.
Poznaj nowe technologie i metody pracy! Bądź na bieżąco z najnowszymi rozwiązaniami, które mają doskonalić doświadczenia klientów w komunikacji zdalnej.
Zdobądź wartościowe nagrody! Dla 3 najlepszych uczestników rywalizacji przygotowaliśmy wartościowe nagrody rzeczowe, a dla wszystkich certyfikaty udziału w naszej zabawie.
Organizatorem zabawy jest Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB - organizator wielu wydarzeń i projektów branży zdalnej komunikacji z klientami, CC&CX (m.in. konkursu Polish Contact Center Awards, konferencji Let's talk about CX, Najlepsi PCCA, a także kursu menedżerskiego Studium Menedżer CC).
Partnerem projektu jest firma Hishoo, która m.in. dostarcza system do naszej zabawy - poznaj ich klikając w ten link, bo są naprawdę super!
Jak zawsze nasze projekty wspiera partner prawny - kancelaria CORE Law Grzybowski & Pilc. Oni też są super i potrafią rozmawiać o prawie w super interesujący sposób.
Konkurs organizujemy, żeby zapewnić przedstawicielom branży CC interesujący i atrakcyjny projekt i dużo dobrej zabawy. Chcemy też jednak na poważnie porozmawiać o tym, jak technologia AI może realnie wspierać pracę zespołów i specjalistów w CC. Jesteśmy pewni, że przebieg i wyniki BotCamp'u dadzą nam wiele inspiracji i wniosków, o których będziemy mogli podyskutować w kolejnych tygodniach.